Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vášnivý diskutér

14. 3. 2012 1:50
V evoluci sice nevěřím

Ale vaše články jsou zkrátka BRILANTNÍ!!! KARMA!!!R^R^R^

0 0
možnosti

troublemaker cz

2. 3. 2012 10:19
Karma a

R^R^R^.

0 0
možnosti

djrhedy

27. 1. 2012 17:06
Vzpamatujte se.

Ropa každým rokem zdražuje víc a víc. Zrovna v Itálii od nového roku nejvíc nadávají na vysoké ceny na čerpacích stanicích. V dolarech ropa zdražila za posledních 12 let o 1000% Ekonomika USA sice jakžtakž roste, ale reálné příjmy lidí posledních deset let stagnují nebo jdou dolů a to se týká prakticky celého vyspělého západu. Všechna čísla hovoří o tom, že nám žádná invence nepomůže. Co si to tady proboha namlouváte, to je slepá víra a náboženství, nic jiného.

Pro začátek si zkuste aspoň spočítat, kolik je potřeba nahradit ropné energie, pokud budeme uvažovat, že energetické nároky neporostou, což se neděje. Čísla zatlučou vaši invenci hluboko do země. Pomoct jí může průlom, ale ten nějak není nikde v dohledu!

0 0
možnosti

vit.kucik

27. 1. 2012 22:05
Re: Vzpamatujte se.

Nemyslete si, že se tentokrát nechám vyprovokovat k další nesmyslné diskusi (hluchých), jako minule :)). Vy zkrátka patříte k podivné sektě, která očekává jakýsi ropný Armagedon, konec civilizace a připravujete se na to. Toto hnutí má v USA vlastní časopisy, weby, zásilkové služby, nedivil bych se, kdybyste měl pod polštářem zlaté mince (až se zhroutí měna:)), generátor proudu (až dojde ropa:)), filtrovací stanici na vodu (až dojde pitná voda:)) a kuš na obranu (až vypukne anarchie:)) Chápu, že jste mně na svých diskusních fórech zařadili na černou listinu osob na odstřel... přesto mě ušetřete toho nekonečného proudu proklamací, které jsem se už minule snažil trpělivě a pracně vyvracet, abych po dlouhé námaze zjistil, že to nemá smysl a bludný kruh má jediné řešení v tom, že se jednou provždy utne. Mějte se pěkně ! :))

2 0
možnosti

djrhedy

27. 1. 2012 16:48
Nesmysl

;-D musím se smát, pane Kučíku, za 10 let se tu sejdeme a povídme si o tom, jak  "naši vnuci budou mít pravděpodobně neskonale více možností a bohatství než my" To je fantasmagorie. V jakém snu to žijete, zkuste se podívat ven z okna, asi bohužel není vidět z vaší severní do jižní Itálie, co se tam nyní děje: http://zpravy.ihned.cz/svet-evropa/c1-54496790-ekonomika-sicilie-je-na-dne-tvrda-opatreni-vlady-privedla-do-krize-i-mafii-rikaji-lide Ty světlé zítřky se nějak nekonají. Ano, rozdíly mezi rozvojovou částí světa a rozvinutou se zmenšují, ale západní civilizace, tak jak jí známe, půjde bez rychlého nalezení levného zdroje energie brzo do kopru. To, že se to k vám na svah Dolomit ještě nedoneslo, je spíše vaší zabedněností. Vy pouze věříte, strkáte hlavu do písku a namlouváte si nesmysly o nekonečných zdrojích energie.

0 0
možnosti

Ginny

14. 1. 2012 11:24
Super článek

Možná se nedokážu ztotožnit z tak optimistickým pohledem na věc, ale dobré, moc zajímavé, určitě se k tomu ještě vrátím a pročtu pečlivě. Jsou tam nové pohledy na některé věci, které by mě vůbec nenapadly.

R^

1 0
možnosti

vit.kucik

21. 1. 2012 14:03
Re: Super článek

Díky.

Jen ze zajímavosti by mě zajímalo, jak jste článek našel - od jeho zveřejnění už uplynul nějaký čas... ?

0 0
možnosti

Kaniokova

18. 12. 2011 7:57
Naprosto precizně jste to popsal !!!

Moc a moc děkuji, opravdu skvělý článek, vlastně i celý blog. Už ho mám v záložkách :))) R^

Mám, prosím, takový nejspíš hloupý dotaz, ale neodolám, nepocházíte z Ostravska? Mám totiž dojem, že jsem Vás znala..

0 0
možnosti

vit.kucik

19. 12. 2011 7:51
Re: Naprosto precizně jste to popsal !!!

Díky... Ano, jsem z Frýdku-Místku.

0 0
možnosti

Smradlavej čmoud z komína

18. 12. 2011 2:52
to snad ani autor nemůže myslet vážně

především tedy popírá ZÁKON ZACHOVÁNÍ HMOTY A ENERGIE, žádný nekonečný zdroj neexistuje, a jádro se současnou technologií už vůbec, žádný zdroj se nevytvoří, jen se něco vytáhne a zničí, ani biomasa není zcela nekonečný zdroj, protože se musí hnojit

"čistější životní prostředí " -ano, čistější, očištěné OD VŠECH OSTATNÍCH DRUHŮ

tyhlety ideologie nekonečného růstu by měly být TRESTNÉ

mimochodem by mě zajímalo, jestli tento autor překladu(?) (nezajímá mě jestli k němu dostal svolení autora), souhlasí s "regulací" různých jiných druhů, které člověk prohlašuje za přemnožené, i když opak je pravdou

0 0
možnosti

kareldrabek.blog.idnes.cz

18. 12. 2011 8:58
Re: to snad ani autor nemůže myslet vážně

Pravdu máte v tom, že biomasa není konstantní, ale už půl miliardy let postupně klesá. V tom ostatním jste v rozporu s poznatky o vývoji života.

0 0
možnosti

IvaPekárková

16. 12. 2011 20:33
Článek se mi líbí, máte ode mě karmu...

dokonce jsem četla přímo některé zdroje, plus navíc knížku s názvem něco jako Altruism od, tuším Dána, lidského genetika a moc chytrého chlapíka. Mooooc ráda bych tomu všemu věřila. Ale tak trochu mi to připomnělo jeden smutný vtip. Vyskočí chlapík z dvacátého patra, v pátém je připravený reportér, a když chlapík letí kolem, vystrčí z okna mikrofon a volá: "Tak co, jak to jde?" A chlapík povídá: "Zatím dobrý."

0 0
možnosti

vit.kucik

19. 12. 2011 8:22
Re: Článek se mi líbí, máte ode mě karmu...

Díky...:)) Uvedený příklad je tak klasickým (a tak často užívaným) bonmotem zastánců katastrofických scénářů konce lidstva, že se dokonce dostal i do druhého vydání knihy, ze které jsem vycházel. Víte jak na něj reagoval autor, J. Simon? Tím, že aby tento příklad byl alespoň trochu napasovatelný na lidskou situaci, musel by být příklad doplněn o záchranné lano, které padajícímu chlapíkovi nabídnou v každém patře a on jej s díky odmítne.

Mně se toto jeho "vypořádání se" s bonmotem nezdá příliš šťastné. Pravdu má v tom, že příklad je i přes svou vtipnou chytlavost zcela zavádějící a nedá se nijak připodobnit k naší situaci. Všechna racionální data svědčí, že lidstvo není ve stavu nějakého nekontrolovatelného pádu. Spíše se dá připodobnit poutníkovi, který jde krajinou od A do B, a cestu zvládá se stále menší námahou, stále lépe ze učí zdolávat překážky na hrbolaté cestě...

0 0
možnosti

Paveljan

16. 12. 2011 16:31
Kučíku, máme štěstí,

že to místo Vás vyřeší příroda. Nejvíc jste mě pobavil posledním schodem - račte porovnat se statistikou. Co mě ale dostalo byly fytofarmy a hydroponie - vždyť se to nedá žrát. Vždycky mě fascinuje, když se objeví nějakej borec a začne vypočítávat kolik stovek miliard lidí Země uživí. Tahle hra na idioty mě fakt nebaví.

1 0
možnosti

pithart

17. 12. 2011 7:37
Re: Kučíku, máme štěstí,

Tak se jako idiot nechovej. Prosté.

0 0
možnosti

Crimea

15. 12. 2011 21:37
Skvělé, jako obvykle

Ale víte, co bych si od Vás strašně ráda přečetla? Že Martě je den ode dne lépe.

1 0
možnosti

Camino.

15. 12. 2011 22:38
Re: Skvělé, jako obvykle

To jste mohla napsat privatne......

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS