Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Jana Kolářová

2. 2. 2010 10:10
dobrý den, pane Kučíku

- myslím, že jste velmi přesně pojmenoval jeden ze zásadních problémů současné společnosti. Přečetla jsem pozorně a slibuji, že o tom budu velmi přemýšlet. mějte se hezky :-) JK

0 0
možnosti
VK

vit.kucik

2. 2. 2010 14:02
Re: dobrý den, pane Kučíku

Děkuji... Vy taky... :))

0 0
možnosti
JH

Jania

2. 2. 2010 8:39
v první chvíli

se mi i chtělo s článkem souhlasit, ale pak jsem si představila, jak žiju s takovým Antoniem v jeho rodině, plat můj i mého manžela odevzdáváme hlavě rodiny a souhlas mě přešel. Myslím, že oba zmíněné případy jsou extrémy. Připomíná mi to jak se v nedávné době spousta českých holek provdávala do Itálie, tam zjistily, že se provdaly spíš za matku, babičku a sestry svého manžela než za něj samotného. A ten jejich Antonio trávil čas na sezonních pracech.  Naopak obdivuju ženy, které dokážou odejít s dětmi od mažela-násilníka (alkoholika etc.) a volí raději menší ekonomickou jistou.

0 0
možnosti
G

Gmur

2. 2. 2010 8:53
Re: v první chvíli

no ja jsem stejneho nazoru.

POsleze mne prekvapilo, jak autor ukazuje negativa: manzelku nelze hned tak propusiti. Takze tohle tu vadi. Tudit odmitam.

Na druhe strane je v rodinnych podnicich mnozstvi problemu. Kdo bude delat nebo bude MUSET delat to ci ono. Samozrejme , zeny na nizsich pozicich.

To ze nekdo ocekava podporu vnezamestnanosti je jen a jen v tom, ze si ji predplatil. Nedobrovolne.

0 0
možnosti

3lipy

2. 2. 2010 7:13
Řekl jste to za mně,

díky. L.Č.

0 0
možnosti
MM

Monty M.

2. 2. 2010 4:13
bez nadpisu

moc hezky! az to cloveka naplnuje nadeji, ze treba neudela stejne chyby jako rodice a jeho "rodina" bude skutecne funkcni...! Jenze dobre vim, ze "snazit se" je to jediny, co muzeme delat a pritom to vubec nezarucuje uspech...

0 0
možnosti
VK

vit.kucik

2. 2. 2010 13:59
Re: bez nadpisu

Přesně...

...jako chodit cizím městem bez mapy... Na druhou stranu, kdo to zkouší, většinou dosáhne úspěchu... alespoň v to doufám...:))

0 0
možnosti
IV

Ivo Vašíček

1. 2. 2010 23:43
výborné

Stále častěji myslíme na stejné věci.

0 0
možnosti
VK

vit.kucik

2. 2. 2010 0:06
Re: výborné

Díky... :))

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

1. 2. 2010 21:35
pekne, chytre

0 0
možnosti
VK

vit.kucik

1. 2. 2010 21:47
Re: pekne, chytre

Díky... :))

A fotky? Neodahují sice Vaši úroveň, ale - komunikují...? :))

0 0
možnosti
AP

shrink

1. 2. 2010 21:09
.

Díky za článek, krásně mi padl do noty, zrovna dneska jsem v průběhu úvah o další práci a tudíž dalším stěhování zjistila, že se chci vrátit tam, kde mám celou rodinu, protože prostě není nad to, mít možnost být hodně s těmi, ke kterým člověk patří a ze kterých vás ti starší začínají potřebovat. A. Platz.

0 0
možnosti
VK

vit.kucik

1. 2. 2010 21:45
Re: .

Díky, ... :))

Ani nevíte, kolik toho máme společného a kolik úvah identických... Vy na západě, my na jihu, vy uvažujete o východu, my o severu... :))

0 0
možnosti
KM

km.

1. 2. 2010 21:02
to je moc hezký

a ještě to má jeden rozměr - že spolu lidi nemluví, že se nesejdou jako velká rodina a nepovídají o svých radostech a trápeních a to je velká škoda .. karma a děkuju!R^ klára mandausová 

0 0
možnosti
VK

vit.kucik

1. 2. 2010 21:40
Re: to je moc hezký

Díky...:))

Máte pravdu, že se nesejdou, nemluví... jsou jen jiné strany téže mince...

0 0
možnosti
MV

Martin V

1. 2. 2010 20:26
Dobře napsané

pěkně napsané, děkujiR^

0 0
možnosti
VK

vit.kucik

1. 2. 2010 21:38
Re: Dobře napsané

díky... :))

0 0
možnosti
DH

čarovná rybí kostička

1. 2. 2010 18:57
Pěkné

R^

0 0
možnosti
VK

vit.kucik

1. 2. 2010 21:37
Re: Pěkné

Díky... :))

0 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6363x
Studoval jsem a pracoval v Praze v IT a logistice... momentálně se svou rodinou žiji na úpatí Dolomit v severní Itálii