Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

stetl

7. 8. 2009 14:32
Pravda a láska

Jako novinář jsem napsal fejeton, na který jsem do dnešních dnů pyšný. Psal jsem, že jsem hrdý, že jsem mohl prožít naplno dobu, ve které byl naším presidentem Václav Havel.

Už vidím, jak se na mne všichni vrhnou. Ale vážení, co je špatného na heslu, že pravda a láska musí zvítězit nad zlem a nenávistí? Chcete dát předost zlu a nenávisti? Obého je málo?

Václav Havel byl jen člověk a že udělal mnoho chyb. Nebyl politikem a ani se nesnažil jím být. Zato státníkem byl velkým! Koho byste chtěli dnes za presidenta a pokud vás někdo napadne, víte, kolik může i on udělat chyb?

Když Václav Havel vstoupil na Hrad, bylo na něm, kam povede loď, kterou převzal, aniž by byl vyučeným námořníkem. A tento člověk nás dovedl ke svobodným volbám a MY VŠICHNI jsme volili a volíme svobodně svou budoucnost. Ne on, ale MY. Kam jsme to dovedli MY VŠICHNI? Nesvádějte svou vinu na někoho, kdo měl čisté myšlenky a snažil se je prosadit v době a v situaci, kterou by těžko zvládl kdokoliv z vás!

Jan Jelínek

0 0
možnosti
S

samsula23

7. 8. 2009 14:31
ale

Psané zajímavě, jen jste opomněl jednu skutečnost a to, že předešlé sny vzcházeli z nedokonalých (špatných) informací. A pokud to byly sny i tak dobré, jejich dosažení se jaksi odklání od původní představy, prostě to je jinak. např. Chtěli jsme být znovu v evropě, a nyní když jsme vidíme že EU se nás snaží regulovat více a více až se bojíme že to bude horší jako se sssr.

0 0
možnosti
B

buldogg

7. 8. 2009 14:14
poučit se

Po bitvě je každý generál, tak snad se poučit z předchozích nezdarů. nevyplatí se vykřikovat jakékoliv extrémy, jako nezbrojit a pravda a láska...zvítězí jen v duchovní oblasti, ne v tomto zřízení..málokdo na tomto světě žije tak, aby v dalším životě pkročil vpřed

0 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6363x
Studoval jsem a pracoval v Praze v IT a logistice... momentálně se svou rodinou žiji na úpatí Dolomit v severní Itálii