Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ludek_II

11. 2. 2009 8:30
Karmuji !!

R^

0 0
možnosti

maarcy

11. 2. 2009 8:28
Blahobyt

Perfektní, mluvíte mi z duše, jsem taky pěkně tlustá z nedělních nákupů odpadků (potravin, které by se neměly objevit v republice a ne ještě na pultech obchodů).

0 0
možnosti
RJ

jirmisan

11. 2. 2009 8:23
přesně

vystiženoR^

0 0
možnosti
HM

Walda2000

11. 2. 2009 8:17
Dekuji.

Vyborny clanek.

0 0
možnosti
PZ

PeTaX

11. 2. 2009 7:06
Bravissimo

pane autore!

0 0
možnosti
JB

majorBorovicka

11. 2. 2009 1:24
hezký článek a karma...

jenom abyste měl pravdu s tou přestávkou mezi dvěma chody... právě jsem dočetl zajímavou knížku o zániku římské říše a ta situace v mnohém "sedí" na dnešní západní civilizaci;-(. Blahobyt a konzum bývá začátkem konce...

0 0
možnosti
VK

vit.kucik

11. 2. 2009 6:02
Re: hezký článek a karma...

Tou přestávkou jsem měl na mysli dnešní "krizi"... přiští rok bychom měli opět růst, alespoň podle všech dostupných předpovědí

0 0
možnosti
A

AlBunda

11. 2. 2009 0:44
souhlas,ale

v čr jsou ještě velké mezery -např.v Maroku je v obchodních domech-nemluvím o tržnicích,to je úplně jiný případ-takový výběr pečiva a čerstvé zeleniny a ovoce,o jakém se v tescu ,hypernově apod ,může nechat jen zdát.To samé maso,zavařeniny,paštiky.A to si každý myslí,že jsme vyspělá země a Maroko je rozvojové.V tomhle rozhodně ne.

0 0
možnosti
R

romana

11. 2. 2009 5:52
Re: souhlas,ale

Příští týden do Mroka letím. Moc se těším a jsem na to zvědavá. Je to moje 1. cesta mimo kontinent. Jsm zvědavá ;-D.

0 0
možnosti
OD

JHZ

11. 2. 2009 0:22
Nic než souhlas

Výborně napsáno, ta absurdní spirála konzumu pro ještě větší konzum prostě nemá do budoucna relevantní řešení a doktorát z ekonomie pro poznání této skutečnosti opravdu není potřeba. Jsem na tom ekonomicky čím dál lépe ( úroveň X5 jsem rovnou přeskočil na ještě vyšší level), ale má frustrace z mého života a života okolo mě je na hranici únosnosti a zdravého rozumu. K tomu si stačí  v neděli pustit 168 hodin, v pondělí si koupit Týden a večer se podívat na reportéry ČT a je mi na blití. Fakt nejsem lepší, než ostatní, ale alespoň si ten hnůj , ve kterém žijeme, uvědomuji. Máme ovšem nějaké východisko?

0 0
možnosti
JN

jonn

11. 2. 2009 6:57
Re: Nic než souhlas

Taky sleduji TV noviny, 168, Reportéry, apod. a taky jsem z toho  občas "na větvi", zatím jen občas, ale časem se to občas mění na často.

Mám jednu radu od jedné staré tety z rakouské Vídně, která tam žije velmi spokojeně dlouhou řádku let. Ona (je původně čecho-rakušanka) se svým rakouským mužem NIKDY nesledovali politické dění (v Rakousku to asi jde - vývoj je stále kontinuální) a žijí v POHO ! A pořád nechápou naši "zálibu" v politicích a politikaření ........ ;-);-);-D

0 0
možnosti
JM

Irish Stout

10. 2. 2009 23:43
Přežraní, říkáte..

mnozí ano, jiné ne. Ono skoro nic není jen černé nebo jen bílé.

0 0
možnosti
L

Leopoldo

10. 2. 2009 22:47
Správná logika

Je to tak a je to správné,protoze peníze   platí.Mají svou hodnotu.A hodne se na ne pracuje.Tak za ne chci výber,kvalitu a obsluhu.Proc bych se mel spokojit s necím méne?Protoze má babicka to nemela?

0 0
možnosti
VK

vit.kucik

10. 2. 2009 23:15
Re: Správná logika

Jasně... máte pravdu... :) jen aby jste se z toho uměl radovat... protože máte setsakramentsky více, než Vaše babička...

0 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6363x
Studoval jsem a pracoval v Praze v IT a logistice... momentálně se svou rodinou žiji na úpatí Dolomit v severní Itálii