Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

private.joker

11. 2. 2009 17:01
Presne tak

Mluvíš mi z duše R^

0 0
možnosti
AH

nyny.

11. 2. 2009 16:37
víceméně souhlas

až na ty potraviny, především pečivo. Moje bolest je chlupatý jazyk, takže je sice krásné, že je 28 druhů chleba, když ani jeden z nich pro mne není poživatelný (více či méně buchtovaté a druhý den jak drtiny).Doteď jsem nepochopila, jak je možné, že první, co zmizelo ze dne na den, byl bolševickej chleba šumava. Velké krásné kulaté bochníky. Dlouhá léta jsem hledala a když už jsem uspúěla s obchodem, kde takový chleba byl (respektive nebyl buchtovatej), buď obchod zrušili nebo chleba inovovali a přestal se dát jíst.Turistický salám, špekáčky...atd. Mléko, trvanlivé má pachuť, což do vaření nevadí, pít se to nedá, normální mléko taky ztratilo chuť, sehnat šlehačku, která nemá prodlouženou trvanlivost (a tedy pachuť), velmi výjimečně.Neberou mne lososi,mušle a různé vymyšlenosti, ale ty prazákladní potraviny, s těmi tedy fakt mívám problém.

0 0
možnosti
KT

Ježikača

11. 2. 2009 21:35
Re: víceméně souhlas

řeším to nákupy u soukromníků. na Vysočině mám pána na mléko, jiného na jehněčí, jiného na drůbež (kuřata 3kg fakt chutnají jinak). na Moravě se chleba ještě pořád dá jíst - Drysice, Věchnov. funguji systémem líná huba - holé neštěstí. ani to nedá tak moc práce.

0 0
možnosti
MB

brlayz

11. 2. 2009 15:17
super

mazaně napsané.

0 0
možnosti
F

framy

11. 2. 2009 15:09
jééé

to je bezva napsané.je pravda,že už jsme to zapomněli,že jsme byli rádi,že měli chleba,jogurt byl bílý nebo s marmeládou,rádio bylo na střední vlny a daly se naladit dvě stanice/obě neposlouchatelné/,TV černobílá a z počátku úhlopříčky asi 12cm.Na sport byly tepláky,dnes si "rádoby tenista" před svým  hodinovým pinkáním oblékne sadu od Adidasu za dvacet tisíc.No zvykli jsme si na lepší,ale ne všichni to mají bez půjčky či hypotéky.

0 0
možnosti
VK

vit.kucik

11. 2. 2009 15:25
Re: jééé

: ))

0 0
možnosti
P

Priestman

11. 2. 2009 14:51
Karma!

Výborné, jasné a srozumitelné!R^

0 0
možnosti
AH

anywherehome

11. 2. 2009 13:05
hochu, ty máš problém...

hochu, ty máš problém.....vypadá to jak příznak maniodepresivity.....až se se vším smíříš (vyrosteš), bude to v poho....nebudeš už cítit potřebu to ze sebe ventilovat tímto způsobem ;-)

0 0
možnosti
H

Hollyiq6000

11. 2. 2009 14:09
Re: hochu, ty máš problém...

Ne ... ty máš problém! ... evidentně nerozumíš psanému textu a nedokážeš postihnout jeho smysl. Měl bys více číst ...

0 0
možnosti
SN

kuča

11. 2. 2009 12:32
Pane Kučíku,

:-)podle hodnocení Vašeho článku musíte vidět, že jst e se trefil do černého. Já jsem vyrostl za skromných poměrů, dnešní život v důchodu, protože bydlím ve vlastní chalupě a zdraví mi slouží, považuji za super. Na dobré se skutečně rychle zvyká, ale jak přijsou problémy, řada lidí je bezradná. Díky za pěkný článek, přeji  Vám všechno dobré!!!

0 0
možnosti
SO

skeptický optimista

11. 2. 2009 11:50
Není za co utrácet

Já mám opačný problém. Říkal jsem si, že bych si mohl za roční bonus udělat radost a koupit si něco hezkého. S překvapením jsem zjistil, že mě nenapadá nic, co bych opravdu chtěl a bylo by možné to koupit. :-)

0 0
možnosti
MB

brlayz

11. 2. 2009 15:13
Re: Není za co utrácet

Nakup akcie Čezu. Teď jsou po 680 Kč :-)

0 0
možnosti
JM

Hucul

11. 2. 2009 11:26
No nevim...

Ja jsem si sveho blahobytu vedoma a jsem s nim spokojena. Vim, co chci, nemam problem toho/na to dosahnout, nikdy nedelam dluhy a i presto, ze sedim v centru vice nez dvoumilionove metropole, k obedu si dam v kantyne obycejny salat.

Neni to o tom, ze pozadujeme moc, spis o tom, ze to pozadujeme moc rigidne. Toho jsem si vsimla pri nakupu damskych vlozek. Vyrobci meni kazdych par mesicu obaly i kvalitu vyrobku a ja porad dokolecka marne shanim povrch, ktery by mne nedrel. Ale ja mam precitlivelou jen pi**, nekteri maji precitlivele asi uplne vsechno.

Jednou jsem videla damu, o kterou se pokousely mdloby, kdyz nahradni obsluha jeji oblibene restaurace nepredvadela stejne kvalitni sluzby jako obsluha obvykla. No, tam uz je to asi trochu pres hranici, ne?

0 0
možnosti
AH

anywherehome

11. 2. 2009 13:07
Re: No nevim...

sakra, sympatickej příspěvek :-)

0 0
možnosti
K

kiurcher

11. 2. 2009 10:29
Karma

Karma !!

Sice bohužel asi patřím mezi kancelářské krysy:-P, ale už se mi částečně podařilo odpoutat od konzumu ;-).

0 0
možnosti

lepidlo999

11. 2. 2009 13:51
Re: Karma

Zdravím kolegyni kancelářskou krysu. Vystoupila jsem z krysího závodu před 3 lety a stalo se neskutečné - přežila jsem v pohodě! ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6363x
Studoval jsem a pracoval v Praze v IT a logistice... momentálně se svou rodinou žiji na úpatí Dolomit v severní Itálii