Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P22e87t64r 58K28r40a27t74i20n31a 1351396294976

Vcelku souhlasím s názorem pana Krákory. Já situaci extra nesleduji, ale přesto bych měl pár komentářů, možná totálně out.

- neměl by být jeden z pilířů mezinárodního řádu i o respektu vnitřní politiky států? Mám takový pocit, že Asad byl demokraticky zvolen, potvrdili to mezinárodní pozorovatelé a drobné výtky byly naopak na adresu "rebelů" (asi bych měl napsat opozice).

- nevím, kdo chemické zbraně skutečně použil. Ale pokud není Asad totální pitomec, asi by je nepoužil hned vedle pozorovatelů OSN a v době, kdy jasně vítězí. Naopak povstalci by získali mnohé, pokud by vyprovokovali útok mezinárodních sil na Asada. Tedy z pohledu cui bono vychází, že je pravděpodobnější, že chemické zbraně použili spíš povstalci.

- pokud bych přijal váš názor, že tak či tak je zodpovědný Asad, protože si nehlídal sklady, dostal bych se do stavu, kdy bych zavřel pána A za vraždu, protože půjčil panu B nůž a on jím ubodal svou manželku. Resp. za nehlídání skladů jistě zodpovědný je, ale rozhodně ne natolik, aby odplata vojenským, útokem byla adekvátní, zvláště pokud by to pomohlo těm, co je skutečně použili.

- píšete o povinnosti sil posuzovat situaci svou optikou. Pokud ale není konsensus, pak by okamžité jednání různých mocenských bloků s různou optikou skutečně mohlo vést až ke globálnímu konfliktu. Je mi jasné, že není arbitr a OSN tuto roli neplní, ale pak by mělo platit, že s velkou mocí se váže velká zodpovědnost.

0/0
22.9.2013 12:36
Foto

M24a43r61t52i69n 56H29o93r76s73k97y 2292703267

Víte, reakce ukazují jak jste ťal do živého, gratuluju. Já nejdříve myslel že za popularitu Assadova režimu mezi evropskou populací může nějaká hromadná konverze k alawitské konfesi, jak jsem psal jinde. Ale jsou to zase jen ty moudré kalkulace a defétismus evropského mnichovanství (aplaudovaného americkou levicí). 

http://horskymartin.blog.idnes.cz/c/359492/Co-Cech-to-Alawit.html#t2

0/0
18.9.2013 2:42
Foto

V78í77t 10K24u11č79í57k 6313387506671

To máte tak, Martine, článek je kondensovaným heslovitým výtažkem postoje klasického politického realismu, který se jednak vyučuje na politilogických fakultách a jednak praktikuje ve štábech vládních poradců zejména větších zemí. V USA by jistě takový odpor nezpůsobil, ale v idealistické Evropě ano (jak si správně všímáte ve svém článku). Navíc v malých Čechách politický realismus nemá žádnou tradici a je o něm téměř nulové povědomí (na rozdíl od různých variant idealismu, revolucionarismu, apod.). Pro průměrného Čecha je to příliš silné mléko, nedělám si iluze, že by většina diskutujících tušila, na co se vlastně odkazuji. Proto paradoxně mně nasazují ďáblovu čepici "válečného štváče" a "vraha dětí", byť obhajuji politiku, která snižuje počet potenciálních oběti, nikoliv naopak.

0/0
18.9.2013 18:25
Foto

M68a70r22t11i30n 11H71o35r70s15k97y 2552183237

S nalepkou valecneho stvace jste v dobre spolecnosti - tim byl podle projevu Adolfa Hitlera v obdobi pred Mnichovem Winston Churchill, ten "kriegshetzer" :) Nazor ze 70000 mrtvych v Hirosime bylo pro Japonsko mnohem lepsi nez 5 milionu (nebo vice) pri "klasickem" valceni (plus nekolikaleta pomala devastace cele zeme s pomoci Stalina, tedy 2 okupacni zony), se da take povazovat za realismus, a take neni moc popularni..

+1/0
19.9.2013 14:46
Foto

V68í64t 27K20u89č60í98k 6683117956411

Presne tak...

0/0
19.9.2013 14:56
Foto

J31i21ř37í 48K49r92á14k20o83r10a 9859173

Ad 1. Ne všechny státy respektují pravidla. Za invazí do Iráku stálo nepodložené podezření z držení (držení, nikoliv použití) zbraní hromadného ničení. Toto podezření se nepotvrdilo. Výsledkem byl chaos, který se dodnes neurovnal. USA ani Británii za toto pochybení nikdo nesoudí, z čehož mi vyplývá, že ne všichni jsou si rovni - někteří jsou si rovnější.

Ad 2. Vymáhací síla je samozřejmě potřeba k udržení autority. Stále se však naskýtá otázka - Kdo bude hlídat policajta?

Ad 3. Tohle je neskutečně nebezpečný bod. Přiznávat takové pravomoci jedné mocnosti není správné, pak ztrácí jakékoliv mezinárodní společenství smysl a zůstává to na libovůli USA. Moc korumpuje a absolutní moc korumpuje absolutně.

Ad 4, 5, 6, 7, 8. Nikdo zatím neprokázal, že chemické zbraně použil Assád. Navíc je tu zmíněný precedent Irák a jeho zbraně hromadného ničení. Takové tvrzení musí být důvěryhodné, a to není.

Ad 9. Assád je za své zbraně odpovědný, avšak vy nevíte, že to byly jeho zbraně. Navíc ignorujete fakt, že pokud ty zbraně použili povstalci, zásah proti Assádovi nahraje jim - tedy tomu, kdo ty zbraně použil. To je, vzhledem k předchozím bodům, pokrytectví.

Ad 10. Ano, Obama váhá a váhá oprávněně, protože tak je postavena demokracie. Není to diktatura, jak byste si možná v takových případech přál. Není dokonalá, ale znáte to... nic dokonalejšího zatím nikdo nevymyslel. A na základě tohoto faktu nemůže Obama ignorovat svou vnitřní politiku, občany USA, kteří ho volili. Má totiž mandát od nich a ne od mezinárodního společenství.

0/0
16.9.2013 17:35
Foto

V91í56t 72K35u92č98í20k 6793327906111

1) Mezinárodní řád je politologický termín, nelze jej brát stejně jako např. "Provozní řád". Článek jsem záměrně napsal heslovitě, jednoduše. Nerozvádím v něm charakter řádu, jeho určitost, míru dodržování, apod. Je to jakési minimum, na kterém se většina relevantních hráčů shodne a které více méně dodržuje nebo je schopna dodržování - opět více méně - vynutit. Jen jeho malá část je kodifikována formou chart nebo mezinárodních smluv. 

2) Je to jednoduché- nikdo nehlídá policajta. Mez. prostředí je anarchické proto, že neexistuje jednoznačný arbitr, který by disponoval naprostou silovou převahou. OSN jím není. Nejsilnější hráč - USA - má tedy v tomto mezinárodním anarchickém prostředí (to je opět politologický termín) velkou možnost volby. 

3) To je zkrátka realita. Pokud se Společenství nedokáže dohodnout, každý jedná za sebe a podle svého. Nejsilnější má pochopitelně výhodu. Nemusí se nám to líbit, ale co jiného při nedostatku konsensu chcete vymyslet?

8) Někteří účastníci tomu, že Asadův režim zbraně použil, věří. A mimochodem, není jich málo, jedná se o blok nejsilnějších mocností (USA, Francie, UK). To stačí. Podle toho jednají. Co by měly dělat jiného? Zapomenout na svou optiku a přijmou optiku Ruska či iránu a nedělat nic? Proč?

9) Chemické zbraně byly dovezeny ze zahraničí - ano, to může být slabinou mé argumentace. Ovšem pro tuto variantu je nejméně důkazů a nejvíce pochyb. Pro jiné varianty je více přímých důkazů, i když žádný nemůže mít absolutní váhu. Ale jak jsem psal, není to koneckonců podstatné. Absolutní pravdu se stejně nikdy nedozvíme. K jedné z jejich verzí se však musíme přiklonit. Podstatné je, ke které verzi se přikloní zásadní hráči v dané situaci. 

10) Zcela souhlasím. I v demokratickém systému se sice může politik rozhodovat rychle (viz činy některých předchozích amerických presidentů), nicméně máte pravdu, že demokratický systém je jemným předivem zájmů, ambicí, tlaků, rovnováh a protichůdných informací, ve kterém i váhání má své místo..:))

+1/−1
16.9.2013 22:32

P42e24t39r 20M47á89j 5687980699269

Blok nejsilnějších mocností už dávno není USA, Francie, UK.  („Mopslíček z klína seskočil a někamzmizel“), takže už jenom USA a Francie. Ale i kdyby ne, tak rozhodně silnějšíje tu už dávno někdo jiný – BRICS! Z tohoto hlediska není napadení Sýrie "pouze jen" arogantnímpotrestáním za zločin použití chemických látek (který mimochodem jistě Syrskýrežim nespáchal), ale spíš počátkem III. světové války…

0/−1
16.9.2013 22:52
Foto

J69i98ř89í 44K86r31á22k92o44r34a 9229823

- Tak jistě, ty diskuse o mezinárodním společenství a jeho pravidlech jsou víceméně akademické, a dokud bude mít USA vojenskou převahu nad zbytkem světa, tak v této rovině i zůstanou. Rozhoduje ten, kdo má větší kladivo, wtz.

- Jiná věc je ta vnitřní politika. Předchozí prezidenti si rychlou akci mohli dovolit. Bylo k tomu příznivé politické podnebí. Když Clinton zahájil operaci Pouštní liška, většina Ameriky mu tleskala. Jenže Obamu zvolili hlavně proto, že se vůči této politice vymezil a postavil svou kampaň na kritice Bushovy administrativy a jejích pochybeních, jako byly ty zmíněné ZHN v Iráku. Pokud by teď jednal jako Bush, popře vše, s čím šel do voleb. Nemám o něm sice valného mínění, ale blbec není.

+1/0
17.9.2013 10:52

J57i35r63i 27C34e16e 5685891262188

Po té co jsem si přečet blog, vybavil se mi text:

Já jsem agent Sí Aj Ej, nebezpečnej a jsem zlej..

Pracuju pro temné síly, maskují mě černé kníry.

Mám vysílačku v nosní dírce a kulomet skrytej v sirce, neb jsem agent nebezpečnej, very zlej...

Whisky mi v krku šplouchá, jsem slizkej jako ropucha. 

Ďáblu jsem duši zaprodal, na rozkaz jsem mordoval, neb jsem agent Sí Aj Ej, nebezpečnej very zlej.. A mě nikdo nedostane, zmizím, kdy se mi zamane.  Neb su agent Sí Aj Ej, su nebezpečnej a jsem zlej,  jsem zlej, strašně very zlej, čím víc jsem zlej, tím líp jsem placenej,  čím víc jsem zlejší, tím líp jsem placenější, chacha, chacha, na mě si dej bacha,

0/0
16.9.2013 17:28

Z39d20e94n33a 19K81o65č30í 6255118251906

Nezpíval to svého času Pepa Nos ??

+1/0
17.9.2013 18:32

R32a56d82i90m 15Z77e97h85e87r 3664870583661

Škoda že američani nebyli tak hákliví na chemické zbraně ve Vietnamu. V porovnání s tím, kolik toho vypustili na Vietnam, je incident v Sýrii (ať to udělal kdokoli) bezvýznamné bzuknutí.

+1/−2
16.9.2013 17:18

O30l64d62ř39i78c10h 60H69o78r48á62k 2214409361235

Vezmeme-li v úvahu, že skoro polovina rebelů jsou muslimové bojující za svůj džihád a s úsměvem na rtech si vezmou i vestičku s výbušninou a půjdou radostně vstříc mučednickému nebi, tak jsou to právě oni, kdo nemá co ztratit a klidně "zplynují" i své lidi pokud to bude dobrou záminkou k popuzení světa k útoku na Asada.

+1/0
16.9.2013 17:06

Z18d21e66n66a 12K17o44č43í 6105908911396

Polovina syrských rebelů jsou džihádisté a islámští radikálové

Bezmála polovina bojovníků válčících v Sýrii proti silám prezidenta Bašára Asada patří k džihádistickým a radikálním islamistickým skupinám. V pondělí to uvedl britský deník The Daily Telegraph.

Dnes 16:29

„Povstání teď dominují skupiny, které na konflikt nahlížejí přinejmenším z pohledu islamistů,“ řekl listu autor analýzy Charles Lister z konzultační bezpečnostní společnosti IHS Jane’s.

Ta odhadla, že Asad čelí zhruba 100 000 bojovníků. Ti ale nejsou zdaleka jednotní. Podle IHS Jane’s v Sýrii bojuje až tisíc různých skupin, frakcí a bojůvek.

Analytici se domnívají, že okolo 10 000 povstalců jsou džihádisté ze skupin spřízněných s organizací Al-Káida a dalších 30 000 až 35 000 jsou radikální islamisté, kteří se na rozdíl od džihádistů soustředí jen na boj v Sýrii, a nikoliv na globální islámský boj. To, že v Sýrii jsou radikální islamisté aktivní, potvrdila v pondělí i OSN. Paulo Sérgio Pinheiro, který vede skupinu pověřenou vyšetřováním porušování lidských práv v Sýrii, upozornil, že zejména na severu země radikálové zabíjejí i civilisty. !!!!!! http://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-vychod/313473-polovina-syrskych-rebelu-jsou-dzihadiste-a-islamsti-radikalove.html

0/−1
16.9.2013 21:51

Z30d71e31n45a 66K15o35č45í 6655628701466

Polovina syrských rebelů jsou džihádisté a islámští radikálové

Bezmála polovina bojovníků válčících v Sýrii proti silám prezidenta Bašára Asada patří k džihádistickým a radikálním islamistickým skupinám. V pondělí to uvedl britský deník The Daily Telegraph. !!!!!!

+1/−1
16.9.2013 16:58

Z90d70e85n13a 51K52o65č67í 6585738571766

Dnes 16:29

„Povstání teď dominují skupiny, které na konflikt nahlížejí přinejmenším z pohledu islamistů,“ řekl listu autor analýzy Charles Lister z konzultační bezpečnostní společnosti IHS Jane’s.

Ta odhadla, že Asad čelí zhruba 100 000 bojovníků. Ti ale nejsou zdaleka jednotní. Podle IHS Jane’s v Sýrii bojuje až tisíc různých skupin, frakcí a bojůvek.

Analytici se domnívají, že okolo 10 000 povstalců jsou džihádisté ze skupin spřízněných s organizací Al-Káida a dalších 30 000 až 35 000 jsou radikální islamisté, kteří se na rozdíl od džihádistů soustředí jen na boj v Sýrii, a nikoliv na globální islámský boj.

To, že v Sýrii jsou radikální islamisté aktivní, potvrdila v pondělí i OSN. Paulo Sérgio Pinheiro, který vede skupinu pověřenou vyšetřováním porušování lidských práv v Sýrii, upozornil, že zejména na severu země radikálové zabíjejí i civilisty. !!!!!!

http://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-vychod/313473-polovina-syrskych-rebelu-jsou-dzihadiste-a-islamsti-radikalove.html

+1/0
16.9.2013 16:59

R91a10d12i48m 84Z31e61h48e86r 3694400963571

No jo, máte pravdu, ale říkejte to panu Klučíkovi... ;-D

0/0
16.9.2013 17:01

L12a95d16i14s90l57a55v 49H29i75n40n30e41r 1904575345338

Slabomyslné, hodně...

0/−1
16.9.2013 16:48

P80e55t24e54r 52S65m12r85e60k 3432100310592

Slabomyseľnejšie ako tvoj "príspevok" ťažko !

0/−1
17.9.2013 16:46

B40o88h54u48m55i59r 62M67a26l12ý 6362716347702

V Sýrii někdo použil bojový plyn a dost lidí zemřelo. To my přece nemůžeme  strpět a proto tam vletíme a pobijeme spoustu dalších.!

Hezký den

0/0
16.9.2013 16:47

R27a52d40i14m 24Z62e88h84e82r 3124590393131

USA mi z jistého pohledu připomínají jistou bývalou říši na západ našich hranic, která měla původně trvat tisíc let: ta pro zachování míru rozpoutala válku na celém světě. Ale tehdy byli nepřátelé źidé, komunisté, neárijci, antifašisté. Dnes jsou nepřátelé "teroristé", arabové, peršané... Někdo chtěl životní prostor na východě, dnes stačí ropa a dolar, pardon, svoboda a demokracie...

+1/−2
16.9.2013 16:44

Z28d39e23n54ě28k 69D54a10v41i85d 6510117731709

co Vy Víťo víte o Sýrii...třeba to ...že 70% rop. průmyslu je státních...ostatního 40%...že soběstačná po stránce zemědělské atd...tak je potřeba zasáhnout...dneska se nedělají kolonie ...že dají železa a jdeš ...ale jednoduše přes kapitál...jinak si můžete vzít mundůr a vyražte přeze Putim...hezký den ZD...;-);-)

+1/−1
16.9.2013 16:11

R22a38d21i28m 80Z41e41h67e17r 3134940163951

Pravda, Sýrie je moc nezávislá na Světové obchodní bance, nechce se zadlužit a tak nějak celkově si tam žijí jak chtějí. To přece strýček Sam nemůže nechat být jen tak.

+1/−1
16.9.2013 16:49

P41e54t16e51r 88S25m55r44e37k 3132560170122

No jasné, keďže Sýria nemá ropu tak tu máme na šťastie bankárskych štváčov zo svetovej banky ;-DRv

0/0
17.9.2013 16:49

T78o69m85a66s87z 12P49e90s75z56y70n83s77k97i 4702596322194

Jste frajer, máte ode mně karmu. Každý člověk, který se umí zamyslet nad realitou aniž by podlehl davové hysterii má můj obdiv

+3/−3
16.9.2013 15:18
Foto

V21l72a22d55i35m43í61r 85K28r36o84u35p63a 8207778621712

Největší zdavovaný hysterik obdivuje...;-D

+1/−2
16.9.2013 16:21

R80a50d25i91m 65Z15e65h97e44r 3674200273831

Což o to, zamyslel se ve velkém stylu, bohužel samotný pokus o myšlení nestačí. Bez relevatních informací a intelektuálních dispozice je každé myšlení zbytečné. Už i vylízaní lampasáci měli rčení: myslet znamená h**no vědět...

+2/−1
16.9.2013 16:34

Z83d15e92n96a 95K38o65č24í 6605328361266

;-DR^R^!!

0/−1
16.9.2013 16:38

Z31d64e89n30a 17K73o10č44í 6985778801936

Vy jste tady fakt chyběl. ;-D  Pescynski a Klučík - to je fakt dvojka neználků k pohledání. ;-D;-D

0/−1
16.9.2013 16:41

R66a54d67i56m 56Z89e75h50e68r 3434510793411

Máte recht, někdy je to tu jako v Kvítečkově - samý Neználek.

0/0
16.9.2013 16:45

R65a24d48i95m 56Z30e28h87e75r 3434490743761

Prosím nespílejte panu Klučíkovi. On jen má o světě, ve kterém žije, pouze neúplné informace. Jsou prostě lidé, kteří něco zaslechnou v televizi a berou to jako fakt a nezpochybnitelnou pravdu. Pan Klučík pravděpodobně nic neví o tom, jak se dnes vedou války, jak pracují ekonomičtí atentátníci a jak pracují tajné služby. Cui bono? Kdyby jen tušil, jak se dělaly převraty v Panamě, Íránu... Pana Klučíka je mi líto, doufá, že napsal něco chytrého, ale bohužel jen vystavil na odiv svoji neznalost. Tak mu prosím nenadávejte – on za to nemůže...

+2/−1
16.9.2013 15:14

M36i93c20h81a84l 16T33r98i40s50k70a 2190667692557

John Kerry prohlasil, ze syrska vlada zabiji nevinne civilisty a proto si zaslouzi lekci. Nejlepsim resenim dle pana Kerry a Kucika by bylo pokud by se k vlade syrske pridala i americka a spolecne by povrazdily vice civilistu.

+1/0
16.9.2013 15:12

A84u56g87u23s20t 88F50o58r60m48á52n57e62k 6155899210286

Amíkům nikdy nešlo o lidi, ale pouze o jejich strategické zájmy.

+2/0
16.9.2013 16:02

C81h79r63i81s39t86i58a44n 55M42o35r73g77e86n89s59t71e13r28n 5555366636864

...a stejne tak druhy clovek muze napsat 10 duvodu, proc Obama zautocit nema. ;-D

+3/−1
16.9.2013 14:56

J44a59r42o42s58l70a92v 49T39a52c36h86o16v73s54k69y 2392770644560

To jsou ale blaboly. Obyvatelstvo zasazene chemickymi zbranemi navic jeste vybombardovat podle zasady, ze oslabeneho protivnika treba dorazit. Takhle hloupy blog uz jsem dlouho necetl. Vite pro Polsko, i kdyz ma silnejsi armadu, nenapadne Cechy ? Protoze by se jim to nevyplatilo. Prisli by minimalne o petinu armady, trhy, stabilniho souseda a spousty dalsiho. Nejaka mezinarodni pravidla s tim nemaji nic spolecneho.

+7/−1
16.9.2013 14:53

P24a84v82e61l 61P96a89v12e71l 1640906287913

Jsem rád, že nejste Obama.Rv

+5/−1
16.9.2013 14:46

D76a46n79i53e26l 85K84o48r85o44u34s 9591134529970

Autore, vyjmenujte, čeho už USA vojenskými zásahy dosáhly? Nastolily v mnoha zemích pořádek a mír nebo něco jiného, smysluplného?

Nejsou možná jiná řešení?

+3/−1
16.9.2013 14:40

K57a58r25e57l 98N40o70v58á76k 8793798608796

Hned bod 1 je nesmysl.

Pokud by nebyl zákon, že se lidé navzájem nesmí zabíjet, hned by se všichni začali vzájemně vraždit ? Samozřejmě že ne!

A pokud chcete z nějakého důvodu bojovat v Sýrii, nikdo Vám nebrání.

Vezměte pas, plnou polní a kupředu levá ...

+4/−1
16.9.2013 14:39

P90e76t73r 60S18v93o38b36o74d25a 9230918789184

Jak by se vam pane autore libilo, kdybych, az vas nahodne potkam na ulici, dal vam z prava z leva po hube? Proste tak, treba proto  ze Italie, kde bydlite, okupovala severni Afriku, nebo za Havlicka, ktereho jste nam drzeli v Brixenu. Za ty "zlociny" muzete stejnou merou jako obyvatele Syrie, ktere chcete bombardovat. Rozumejte - az si Obama s Asadem budou chtit dat cestny strelecky souboj, nebudu proti, ale vy do toho sporu chcete tahat nezucastnene lidi. Takze si dejte pozor at mne nekdy dopravdy nepotkate na te ulici ...  a at neuvazuji stejne jako vy.

+4/−1
16.9.2013 14:28

R38o50m57a12n 58R54y91b53á23r 8482432288609

...způsobit Asadovi větší ztráty, než byly zisky z použití chemických zbraní...tak to bude snadné :))) (jestli je to pravda, že to udělala pravidelná armáda) zíkalo se totiž jedno náměstí a 300 metrů ulice, to jeden tomahawk toho rozmlátí víc, že.

+3/−1
16.9.2013 13:42
Foto

V16l86a13d72i45m34í14r 56K18r70o73u51p18a 8247708821422

,,On (Asad) je ohledně svých chemických zbraní hlavním aktérem a na něj musí být akce soustředěna, bez ohledu na to, jak to přesně 21.8.2013 v Damašku bylo..."

Tak tahle věta ve Vašem článku bohatě stačí, abych s ním absolutně nesouhlasil...Rv

+9/−4
16.9.2013 12:55

D12a64d29a32k 42P18e29t77r 7301160864468

Na ten hlavní jste zapomněl. Přes obrovskou podporu jednotek bojujícím proti vládě, výsledek je neadekvátní. Proto je nutno zaútočit hned, že vážený?

+8/−1
16.9.2013 12:55

Z63d34e26n88ě42k 32B48e70r51á76n66e73k 2608295796822

Nějak nechápu jak někdo může dát přednost válce před diplomacií.

+4/−2
16.9.2013 12:54
Foto

L59a50d40i31s70l80a46v 77V97ě38t72v78i83č94k25a 4283276204535

Teda Viťa, to sem netušil že zje valečny štvač! Až přijedu za tebu do Italyje, tak tě raději preventyvně humanytarně vybombarduju!;-)

+10/−1
16.9.2013 12:47
Foto

V45í56t 61K74u90č31í21k 6893347976551

Sem amerycky jastřab, placeny zbraňovu Loby a Si aj Ej. Teda - až do včil, bo Snouden to vykecal Rusum, amici se cukli, tak čekam co bude. A takovi zme šici. :))

+2/−1
16.9.2013 12:58

Z71d22e38n45a 27K79o75č65í 6745828861476

Jste šašek a ne jestřáb ;-D!!

+1/−1
16.9.2013 14:44
Foto

L89e14a 58V69o86j56t61e48k56o49v74a43-35S97o74f48r98a59n89k21o79v52a 2654607499477

Tak nejlepší je válčit od PC, hlavně když za vás bojuje a umírá někdo jiný :-/ Autore, co byste odpověděl této ženě? https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=olcoHvb9T7o

+2/−2
16.9.2013 12:42

K76a44r52e60l 44C70h57r18a70s69t41i61n33a 4423724580975

Mne fascinuje to, že účelu dosáhl Obama bez útoku. Sýrie je natolik různorodá země, že každý zásah by se projevil spíš jako píchnutí do vosího hnízda. Zaplést se do takového konfliktu by mohlo znamenat, že mu nebude konec. Kdo by to zaplatil?

+3/−2
16.9.2013 12:20
Foto

V31á46c93l19a29v 14K36a65r25e91š 5756675460471

Obama nedosahl niceho a zvolil ustup po zlatem moste, ktery mu Putin postavil. Dosud to vypadalo ze Obama nezvlada jen domaci politiku (70% proti Obamacare), ale 'umi' to i v zahranici ...Rv

+6/0
16.9.2013 12:40

P97a29v48e79l 26H95o94f15f14m84a26n36n 4147160471356

Autore jsi chudák !!

+10/−5
16.9.2013 12:18



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.