- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
naprostá pravda a ten boj proti krvavému marketingu bude těžký. Problém svobody na internetu je právě v šíření informací a decentralizaci zdrojů. Dnes má prakticky každý nástroj pro získání fotek, videí a jejich uploadování na web - mobilní telefon. A pak nejsou zapotřebí klasická média, aby se sdílení šířilo. Řešení by pam muselo nastat formou cenzury internetu a to by mohlo končit obdou Velké Čínské Zdi. Navíc takovéto omezování by nahrávalo totalitním praktikám, protože internet dnes víceméně supluje roli nezávislých médií.
Další riziko krvavého marketingu je v přitvrzování. Protože, jak je vidět třeba na filmech, lidé si jsou schopni si zvykat na zvyšující míru násilí a tak režiséři budou muset přicházet sněčím dalšíma drsnějším, aby šokovali, upoutali. No a zde by to asi fungovalo obdobně.
Vím, že boj proti šíření destruktivních vizí bude těžký a nemám žádnou pořádnou představu, jak jej vést. Centrální zákazy a regulace jsou nemyslitelné, neefektivní a chybné (mnoho lidí si z článku bohužel vzalo dojem, že chci nějak omezovat šíření informací nebo regulovat media - to je nesmysl). Článek především analyzoval podstatu krvavého mediálního terorismu, aniž by dával jednoznačné recepty, jak jej řešit. Řešení musí být spontánní, přinese jej čas. I při tom uteče ještě nejspíše hodně vody a bohužel i hodně krve...
..."před 11.9.2001 znalo Al-Kaidu jen několik odborníků na islámský terorismus" >> a strejdove z CIA. Nebyla Al Quaeda smeckou muslimskejch zoldneru na jejich vyplatni listine. Je Muhammad Atta opravdu mrtvej...?
Nevěděl jsem, že 9/11 konspirační teoretici jsou i mimo USA