Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hurkajan

bohužel

obsáhlá analýza minula cíl.A to skutečného vlastníka a loutkaře firmy ABL.Víťa jí jen dostal jako hru.Aby měl tzv. moc a byl pod dozorem.

0/0
2.5.2011 10:23

vit.kucik

Re: bohužel

Tak se s námi o to tajemné jméno podělte... :))

0/0
2.5.2011 14:35

hurkajan

Re: bohužel

není to žádné tajemno ...otec

0/0
2.5.2011 16:27

vit.kucik

Re: bohužel

O jeho otci nic zvláštního nevím... Pokud máte nějaké podstatné informace, budu rád, když se rozepíšete obšírněji, buď zde anebo do mé osobní pošty...

0/0
3.5.2011 14:42

Maura Irena

Velmi zajímavé

opravdu, pozoruhodně analyzováno. R^V

0/0
30.4.2011 22:09

SID09

Re: Velmi zajímavé

I pozoruhodná analýza může dojít k nesprávným závěrům !!;-D

0/0
1.5.2011 11:30

Paveljan

Pane Kučíku,

Mě jako občana spíše zajímají výsledky Bártovy práce než Vaše kázání o morálce. Já potřebuji, aby ministersvo vedl dobře, efektivně. Politik, který bude mravně čistý, ale ministerstvo povede vlažně nebo blbě, ten mě fakt nezajímá. A neznám nic snadnějšího, než  ve vytopeném obýváku v županu a s kafíčkem na stole vést přednášky o morálce.

0/0
30.4.2011 16:02

vit.kucik

Re: Pane Kučíku,

To mě taky, ovšem Bárta na ministerstvu nic zásadního nedokázal. Je pěkné, že odhalil např. nákup zbytečných těžítek, ovšem smysl dopravní politiky státu je jiný a tam nic zásadního nezměnil, nezefektivnil nebo neprosadil. Střízlivým pohledem čísel bylo jeho "šetření miliard" jen zastavováním prací a mediální bublinou.

.

O morálce nijak zvlášť nekáži, varuji před nebezpečím a nabízím svůj názor na řešení - tou je spontánní vývoj širokých voličských mas, ne čekání na nějaká opatření "shora" či na příchod nějakých nových, "nezkažených" elit.

0/0
1.5.2011 11:44

SID09

Re: Pane Kučíku,

To jste opsal z modré přírůčky pana Tchoře !!;-D

0/0
2.5.2011 15:25

vit.kucik

Re: Pane Kučíku,

Side, Vás ten můj článek nějak přitahuje, že tu brousíte pořád kolem... přiznejte se...! :))

0/0
2.5.2011 20:35

SID09

Re: Pane Kučíku,

Od spolužáka čekám na nějaká skutečná skandální odhalení a ne jen na obehraná klišé !!;-)

0/0
2.5.2011 21:20

vit.kucik

Re: Pane Kučíku,

Tak Side - ven z té ostudné anonymity... ! Kdo jste, že mluvíte o spolužácích...?!

0/0
3.5.2011 14:39

konzerva

Přiznám se,

že jsem článek nečetl celý. Myslím, že to není nutné, protože toho, co tady sáhodlouze rozebíráte, jsou plná všechna média. Nechci se opakovat, ale na principech, které tady Bártovi vytýkáte, prostě politika funguje. Mám však pocit, že je dnes snad "nejtransparentnější" ze všech stávajících politiků. Myslím, že mafiánské způsoby jsou daleko víc vlastní zavedeným stranám, vč. TOPky. U těch je "capo di tutti capi" pěkně za větrem. Nenechává si nadávat od novinářů a veřejnosti, sponzoruje různé bohulibé a společenské akce a na špinavou práci má své lidi. Netvrdím, že Bárta je nějaký "pan Čistý". Ovšem aféry, na kterých se ho snaží uvařit, jsou v porovnání s dosavadními megaprůsery ostatních stran, téměř nepodstatné. Spojovat jeho asi dva roky starý firemní projev s jeho "proniknutím" a "privatizováním" celostátní politiky, je dle mého názoru pouze konstrukce, která se někomu momentálně hodí. Ten princip, o kterém byla v tom projevu řeč, je samozřejmě všeobecně platný všude ve světě.

0/0
28.4.2011 22:32

vit.kucik

Re: Přiznám se,

Vyextrahováno - přicházíte s argumentem, jako mnozí v diskusi pod Vámi: Bárta je gauner, ale ostatní (ODS, ČSSD, ...) jsou ještě horší. S tím nesouhlasím, v článku jsem uvedl proč.

Navíc z Vašeho - mnoha podobných - příspěvků je zřejmá jedna znepokojivá věc: Bártova kalkulace, že když už se to provalilo, udělejme z nouze ctnost, viditelně padá u části české veřejnosti na úrodnou půdu. Nachází spoustu zastánců, pro které začíná být "takovým mile upřímným, sympatickým gangsterem", kterého sami začínají hájit před těmi "nudnými figurami, které - když mu nepřejí - tak musí určitě krást ještě více." Což je nebezpečné a smutné zároveň.

0/0
29.4.2011 15:01

konzerva

Re: Přiznám se,

Špatně jste mne pochopil. Nemyslím si, že Bárta je gangster a gauner. Bárta je podnikatel, manažer, politik a při tom všem, zároveň, i silná osobnost. Nevím, jaké máte zkušenosti s podnikáním či politikou, ale pokud jste sledoval média, tak drtivá většina podnikatelů, která soutěží o veřejné zakázky, potvrzuje Bártova slova. Bez konexí a, neříkejme tomu zrovna úplatky, ale třeba "protislužeb", to z 95% nefunguje. To platí i jinde ve světě, samozřejmě. Bárta tudíž pracuje pouze z realitou. Jak řekl kníže S., Bárta udělal chybu, neboť se nechal nachytat, když vyslovil nahlas to, co všichni zasvěcení dávno vědí a v tichosti se chovají podle toho. Řekněte mi jméno jediného českého politika který prošel vysokými funkcemi, který je, dle vašich představ, čestnější než Bárta a své funkce v politice nevyužil k prospěchu svému, své strany, nebo mocenské skupiny, která za ním stojí. Myslím, že jste nečetl pozorně to, co jsem  napsal v prvním příspěvku. Nebo kým máme tyto politiky nahradit.

0/0
29.4.2011 16:40

SID09

Re: Přiznám se,

!!R^

0/0
29.4.2011 20:57

vit.kucik

Re: Přiznám se,

Chcete tedy říci, že nejlepší boj proti znásilňování děvčátek je zlegalizovat to. (?! :)) Pokud je veřejnost znechucena korupcí a propojením politiky a byznysu, obhajujete člověka, který to chce dělat naplno a otevřeně... ? Už není problém v kriminálním jednání samotném, ale jen v tom, zda se děje otevřeně či skrytě?

Nemyslím, že má smysl nějak zvlášť "měnit politiky" (kromě Bárty, jehož organizaci je třeba z politiky dostat pryč, protože je specifickým případem, proč - to jsem popsal v článku). Neexistuje nějaký reservoár nějak zásadně lepších politiků. Důraz kladu na pozvolnou kultivaci a zrání široké občanské společnosti. Ta si pak přirozeně vynutí i změny svého politického prostředí.

0/0
30.4.2011 14:08

SID09

Re: Přiznám se,

Pane Kučík, vy to máte všechno popletený. Veřejnost je znechucena tím, jak nechutně je vysávána státní kasa politickýmni činiteli, kteří napomáhají bezejmeným lobystům ke státním zakázkám, které nikdy neměly spatřit světlo světa, nebo které se díky těmto kamarádům notně prodražily.

Nějaký Bárta nehraje v tomto případě žádnou negativní roli, ale spíš nopak.  Znám desítky politiků průřezem všech velkých politických stan od krajské úrovně až po senátory. Nikdo z nich není vláčen sdělovacími prostředky, ale také nikdo z nich nic dobrého neudělal, ale spíš naopak.  V tichosti si přikrádají, hlasují pro zakázky kamarádů svých stranických kamarádů ...........  Ano, jsou nyní před zákonem čistí, ale naděli mnohem víc škod než tolik kritizovaný Bárta.  Raději budu mít ve vládě samé podobné Bárty, než ony "čisté" politiky, kteří nechali aktiva této země více méně rozkrást. !!

0/0
30.4.2011 16:30

konzerva

Re: Přiznám se,

Trocha té demagogie nikdy nemůže uškodit, že, pane Kučíku. Mohl bych vysypat desítky podobných a méně pokulhávajících přirovnání, ale k ničemu by to nevedlo. Pro mne je nepochopitelné, že se smíříte s tím, že politika je taková jaká je a politiky není nutno měnit, (přestože bych tady mohl vyjmenovávat několikamiliardové aféry stávajících politiků, kteří jsou stále ve významných funkcích), ale vadí vám pouze "arcilotr" Bárta, který začal zmíněné současné, stojaté a zapáchající vody, alespoň trochu čeřit a zatím prakticky žádné státní, tedy NAŠE! peníze nezpronevěřil.  Je to podobné, jako když Čunka utopili na půlmilionovém "cesťáku", zatímco všichni, včetně Kalouska, pobírají násobky náhrad na cestovné a přitom si vozí prdel ve služebních autech, nebo se nechají, v rámci výcviku, přepravit vojenským vrtulníkem. Abych nezapomněl. Nikomu není divné, že jak za likvidací Čunka, tak u Bárty, stojí stejné osoba. A kdopak asi stojí za Kalouskem? Já vím. Jde o rodinného přítele. HAHAHA!!

0/0
30.4.2011 22:00

Paveljan

Re: Přiznám se,

R^

0/0
30.4.2011 15:48

milan16647

To nešlo

To prostě nešlo dočíst.Pane tolik závisti,vy jste určitě z komančů že?Na rozdíl od vás nevidím nic špatného na tom že někdo chce získat státní zakázky.Pokud to nebude dělat jako kmotři z ODS,ČSSD či Top09.Stejně tak je pro mně normální půjčit dobrým přátelům i bez papíru.Něco tak děsnýho jsem fakt neměl možnost číst.Věnujte se raději jiné činnosti.Děkuji.:-)[>-]

0/0
28.4.2011 21:44

vit.kucik

Re: To nešlo

Neměl jste "sílu" přečíst článek, zato jste našel sílu k cca 5 zasvěceným komentářům v diskusi pod ním... :)) Všechna čest...

0/0
29.4.2011 14:47

Carlo Santana

Bohužel opět demagogie...

I přes svou zajímavou skladbu a gradaci je tenhle článek s prominutím jen jeden z řady demagogických a zcela jednostranných. Staví totiž převážně jen na subjektivním předpokladu, že VB má pouze jen ty nejhorší možné vlastnosti a já skutečně nevidím tak závažné důvody mít z tohoto člověka zrovna takovou obavu. Ale zřejmě má autor buď "zcela zaručené informace", nebo trpí jakousi "boží prozřetelností", že vidí do budoucnosti, když dedukuje všechny Bártovi kroky a dělá z něho téměř nejmocnějšího muže planety. Podle mě to prostě nový Hitler ani žádný "ultramafián" není. Třeba už jen proto, že jeho vyjádření mají prostě mají logiku a nejsou demagogické. A nesnažte se jen tvrdit, že jde o daleko sofistikovanější formu nového způsobu ovládnutí světa. To mi k tomu nesedí. Stali se určité věci, které bude muset ještě vysvětlovat. A k tomu by měl dostat prostor, jako kterýkoli jiný člověk (politik), kterého z něčeho takového obvinili. Ale do té doby bychom VB neměli předem "upalovat".

0/0
27.4.2011 17:45

vit.kucik

Re: Bohužel opět demagogie...

Nemusíte své oponenty hned obviňovat z demagogie jen proto, že mají jiný názor. Bártovy výroky podle Vás demagogické nejsou, "mají logiku", moje podle Vás demagogické jsou, protože jej kritizuji... :)) Stačilo by jednoduše říci, že je Vám Bárta sympatický, nebo že Vám imponuje, nebo že mu věříte, apod. To není nic ostudného.

To co jsem napsal, není prozřetelnost, jen společenská analýza,o jaké se pokoušejí tisíce jiných. Ta minulá, co jsem psal před rokem, se naplnila, tento článek je jejím pokračováním. Píšu blog, svoje názory, V.Bárta má ty samé možnosti, plus díky své pozici ještě další, neskonale větší, které já přirozeně nemám. Nic více v tom není...:))

0/0
27.4.2011 18:06

Carlo Santana

Re: Bohužel opět demagogie...

Nevím, jak jste přišel na to, že mě zrovna VB nějak neimponuje? To bych stejně tak já o vás mohl třeba napsat, že jste určitě jeden z těch dobře placených pisálků, kteří pracují na likvidaci VB. A to si zrovna o vás nemyslím. Já popravdě nevím, co si mám o VB myslet. Jen se pouze snažím i u něj připustit možnost, že to může být všechno jinak, než je teď tak ostentativně předhazováno třeba právě z iDNES. A mám k tomu už několik důvodů, proč si to myslet... Nicméně to je na více řádek...  Víte kolik procent lidí v dnešním světě velmi rádo používá účelové argumenty? Jak si vy můžete být tak jist svoji analýzou? Nehraje i ve vašem případě jistá ješitnost roli? To vaše hodnocení je prostě jednostranné, ať chcete nebo nechcete. Ani náznakem nepřipouštíte, že se prostě dokonce i VY můžete mýlit. Nechtěl jsem se vás dotknout, ale prostě to takhle vidím... Jinak vám právo na psaní blogu vůbec neberu. Stejně jako vy mě neberte právo na to s vámi nesouhlasit.

0/0
27.4.2011 19:54

assam

Sto lidí,sto názorů

Tenhle mi zní sugestivně a logicky(jako ostatně všecky tvoje blogy,co jsem četl).A na závěr podobná tečka,jako v předchozím blogu-zlepšit se musíme všichni,od píky.Ještě mě potěšila tvá reakce v diskusi,se kterou plně souhlasím,o tom,že není nikde poblíž výrazně politicky lépe než u nás,protože tohle si myslím,co jsem se stal voličem.Je to prostě hlavně v nás.R^petr.assam

0/0
27.4.2011 14:34

vit.kucik

Re: Sto lidí,sto názorů

Díky, Petře... :))

0/0
27.4.2011 18:10

jafava

I Vy jeden šibale, že Vy pana Bártu nemáte rád?

Za jméno Bárta lze dosadit libovolné jméno některého z našich politiků a článek bude stále platný, ale ukáže se jeho zavilá zbytečnost. Nic nového pod sluncem.

Která z našich politických stran funguje jinak? Který ze skutečných politických vůdců se chová jinak?

A neužírejte se závistí, škodí to zdraví!

0/0
27.4.2011 8:44

vit.kucik

Re: I Vy jeden šibale, že Vy pana Bártu nemáte rád?

Vy jste mně prokoukl...! :))

Jinými slovy opakujete to, co mnoho diskutujících pod Vámi: Bárta je gauner, ale ostatní jsou stejní nebo ještě horší. S tím jednoduše nesouhlasím, Bártův vliv je mnohem nebezpečnější a v článku jsem uvedl, proč si to myslím. Ostatní "gaunery" nijak neomlouvám, jenom je jednoduše je nehodnotím.

0/0
27.4.2011 14:09

milan16647

Re: I Vy jeden šibale, že Vy pana Bártu nemáte rád?

Zajímavý je že spousta zlodějů,kteří rozkradli stát vás nechává chladným.Ať už začnu od Grosse a skončím Vondrou či Drobilem.Bilionové rozkradení týhle země s vámi ani nehne ale Bárta to je ono.Ten je ve fóru.Myslím,že jste Bártu prokoukl už dávno stejně jako kmotříci z ODS a právě obavy vás nutí k takovým to písánkám.Je to strašná představa že by se už nedalo krást že?Anebo dokonce aby se to rozkrádání trochu rozkrylo.:-)[>-]

0/0
28.4.2011 21:54

Saltos Alim

Žádná legrace

Pane autore, stačí Vám třeba jen dvě slova, jak píšete. Na tak dlouhé  povídání a styl kázající i psům nevzít od cílového ani kůrku chleba, je to málo. Mnohem víc však skutečně netřeba. Analogicky v jiné barvě totiž pasuje psané na řadu našich "politiků," a ta řada je doplněná kohortou jejich tupějších nohsledů s výsledným obrazem nazývaným mezi lidem Kocourkov. Je škoda, že to přes ty Alpy nějak nestačíte registrovat., a české zakořeněné mafiánství vypěstované do normálu  opomíjíte. Takže na závěr přece jen ta dvě žádaná slova: drobnokresba neuspěla.   8-o

0/0
26.4.2011 18:47

vit.kucik

Re: Žádná legrace

Musel jsem si Váš příspěvek přečíst třikrát, abych z toho vyšperkovaného slohu pochopil jeho smysl... :)

Jinými slovy opakujete to, co mnoho diskutujících pod Vámi: Bárta je gauner, ale ostatní jsou stejní nebo ještě horší. S tím jednoduše nesouhlasím, Bártův vliv je mnohem nebezpečnější a v článku jsem uvedl, proč si to myslím. Ostatní "gaunery" nijak neomlouvám, jenom je jednoduše je nehodnotím.

0/0
27.4.2011 14:11

Hell2

Véčkaři, Vám tohle nestačí?

Novodobí vymahači výpalného se soustřeďují právě na mocné úředníky, kteří disponijí právem přerozdělovat naše peníze. A lidem, jako je Bárta, jde především o to, aby ty naše peníze byly přerozděleny co nejvíce k nim. O to se tady hraje. Samozřejmě, o to usiluje spousta podnikatelů, ale Bárta  zvolil prostředky boje, které odpovídají víc italské mafii než politikovi v demokratickém státě. Nechápu, že to někdo nevidí. Je to dost nebečná situace.

A ty praktiky: šmírování politiků prostřednictvím své agentury a jejich následné vydírání , zavázání poslanců Vv k poslušnosti pomocí směnky na šílenou částku ( i to je vydírání a korupce), zavazování si poslanců své strany prostřednictvím úplatků ( půjčky)  - co asi mají ti poslanci krýt? , modivné financování strany Vv - to vše bylo dokázáno, i Bárta to přiznal.

0/0
26.4.2011 16:51

vlastik+++

Re: Véčkaři, Vám tohle nestačí?

když vidím v parlamentu Ratha, Křečka  a další jak společně s ODS  se naváží do VV  a jejich panickej strach z nový strany tak si myslím že tohle je jediná cesta jak ty staré struktury odstavit od koryt.

0/0
26.4.2011 17:47

SYETEY-KOTZOUR

Re: Véčkaři, Vám tohle nestačí?

Víte, problém je v tom, že většině lidí (včetně mě) už ani nevadí nějaké plány Bárty. Nenávist vůči současným gaunerům už narostla do takových rozjměrů, že cokoliv jim bude komplikovat jejich špinavé kšefty uvítají. Dokonce i kdyby místo nich měl krást někdo jiný. Už prostě chtějí jmenovitě ty známé gaunery odstavit!

Ono to není nepochopitelné.

0/0
27.4.2011 10:04

milan16647

Re: Véčkaři, Vám tohle nestačí?

Novodobí vymahači výpalného hospodaří v téhle zemi už dvacet let.Pokud jde o sledování politiků,nevidím v tom nic zvláštního.ABL má nějakou licenci a nevím proč by měla jít jen po mě či jinému občanu a šanovala pány politiky.Navíc spíše než politiky chátru,která se vetřela do parlamentu.I to odsuzované zavazování poslanců zcela schvaluji.Nevím,že by někdo poslance pověřil tím aby tenhle stát přivedli na mizinu nebo že by se měli chovat tak že poškozují stranu za kterou byli zvoleni.Za to by měli platit a nechat se vypráskat ze svých teplých pelechů.:-)[>-]

0/0
28.4.2011 22:06

Petr Kubík

Proč by strana

měla být pravicová nebo levicová? První tři odstavce mi stačily.

0/0
26.4.2011 16:42

vit.kucik

Re: Proč by strana

...protože to už tak v politice chodí. Politické koncepce (a strany, které je zastávají) se dělí na pravicové a levicové. Ty, co deklarují, že jsou mimo toto dělení, jsou vždy trochu podezřelé - buď nemají zcela vyhraněno, co a jak chtějí, nebo existují "na jedno použití", pro nějaký speciální účel.

Toto je výsledkem zhruba dvousetletého vývoje. Nic moc jiného nevymyslíte.

0/0
27.4.2011 14:00

milan16647

Re: Proč by strana

Mě jste podezřelý vy.Tolik práce na znemožnění jednoho politika.Co za to bylo?:-)[>-]

0/0
28.4.2011 22:08

konzerva

Re: Proč by strana

:-) Můžete mi tedy říct, která z našich politických stran je tzv. pravicová? Nevšiml jste si, že i v Evropě jsou mnohé levicové strany pavicovější, než tzv. pravicové strany u nás, ale např. třeba i v Řecku? Ale ano, souhlasím s vámi, že při své široké platformě je strana, jako celek, opravdu nečitelná. Pokud by se však Bártovi podařilo prosadit jeho vlastní politiku, nemuselo by to být vůbec špatné. Ovšem na to už zřejmě nebude mít sílu.

0/0
28.4.2011 22:45

vit.kucik

Re: Proč by strana

Například ODS i TOP09 jsou pravicové strany. Samozřejmě jim jejich odpůrci vytýkají, že jsou pravicové nedostatečně, nesprávně, příliš, atd., ale to už patří k folklóru, stejně tak je rozdíl mezi pravicí v různých zemích (slavné je přirovnání, že naše pravice by byla levicí, pokud by se stejným programem kandidovala v USA). To je běžné a není na tom nic burcujícího.

S posledním dovětkem nesouhlasím - jsem přesvědčen, že Bárta nemá nějakou vlastní (anebo alespoň jasně definovanou) politickou představu. Nikdy ji nedal nijak najevo, nemá tedy co prosazovat. Jeho dosavadní politické projevy a činy byly populistickým lavírováním na momentální situaci. Jsem přesvědčen, že jeho motivy jsou čistě soukromé.

0/0
29.4.2011 15:14

konzerva

Re: Proč by strana

Pane Kučíku, stejně tak, bych mohl nazvat folklórem vaše tvrzení, že ODS a TOP jsou pravicové strany. A argumentačně bych s tím měl jistě méně problémů, než vy. To, že se jako paravicové strany tváří, znamená ve skutečnosti velmi málo. Ano, před volbami se tak vždy prezentují. Ovšem vždy, když přijde na lámání chleba, se zachovají zpravidla poněkud nepravicově a uhnou. Pokud mne budete chtít zkoušet, připomenu třeba opoziční smlouvu, nebo současnou koalici v Praze. Ale těch argumentů by bylo přehršel.  U nás totiž pravice prakticky nemá šanci. Protože pořád se má většina lidí poměrně velmi dobře a na skutečnou pravici dojde, až budeme znovu tzv. "rýt držkou v zemi". Většina lidí o tom sice zpívá, ale ve skutečnosti si  nedokáže představit, jaké je to ve skutečnosti.

Pojem "soukromých motivů pana B." je tak vágní, chtělo by se mi říct spíš vaginální, že se musím pousmát. Jen bych se, jen pro pořádek, zeptal, jaké si myslíte, že jsou motivy 99% všech politiků v obou komorách parlamentu. 

0/0
29.4.2011 21:42

vit.kucik

Re: Proč by strana

Pokud ODS a TOP09 nesou pravicové strany, jaké tedy jsou? Levicové?

Jistěže jsou pravicové, Vám se jen nezdají být pravicové tím "správným způsobem". Ostatně mně také ne. Ale to nic nemění na jejím zařazení.

Mně osobně by se líbilo, kdyby byl odstín ODS více podobný britské Conservative Party nebo americkým Republicans, ale to je v Čechách nemožné, ODS je přesně tak pravicová, jak jí čeští občané dovolí.

0/0
30.4.2011 13:46

konzerva

Re: Proč by strana

Nemám čas to gůglovat, ale i mnozí renomovaní politologové, (nemyslím teď zrovna "Pche", či něco podobného), se shodovali na tom, že dělit politické strany pouze na pravicové a levicové je v dnešních podmínkách poněkud přežité. Ano, je mi známo, že u nás se deklarují Vámi zmíněné strany jako pravicové. Také jsem ODS, celou dobu, zajišťoval poměrně velký počet hlasů, neboť jsme rozvětvená rodina. ;-D Dle mého názoru jsou však naši komanči zločineckou, extremistickou stranou, která nemá na civilizované politické scéně co dělat, socani jsou krajní levičáci inklinující spíš ke komunistům evropského typu, naše tzv. "pravicové" strany jsou víceméně od středu doleva a nějaká skutečná pravice je pouze někde mezi minoritními stranami, o kterých máme minimum informací, neboť stěžejní média jsou koupena některou z výše uvedených stran. Mj., Vy jste se prozatím vyhnul všem, mnou předložených, otázkám.

0/0
30.4.2011 22:47

sagi20

achjo...

mně se tady strašně líbí jedna vec... Barta se podle vás snaží vybudovat to co tady už dvacet let v podaní dvou vzajemně soupeřících mafii (ODS+CSSD) velmi dobře funguje. .. a to je spatne...? Osobne ja dam radsi sanci jemu, protoze krome hromady pomluv ala Kmentoviny sem neslysel ze by rozkradal Kasu tak jako Vondra, Gros, Icko Tcko a vsichni jim podobni, defakto vetsina nasi politicke "elity" tedy tech "nahore".. hromada lidi se nas vsechny snazi presvedcit ze tomu tak bude, dukazy ponekud chybí a chybí predevsim ciny... blbosti jako to jaky ma oblicej, nebo co kdy jako sef ABL napsal.. politik by se mel posuzovat ne podle toho jak co kdy napsal jeste jako manager nejake firmy ale podle toho jak se zhostil funkce politicke..

0/0
26.4.2011 15:47

Radim Rumun

Bárta na hrad

A mě se zase transparentní mafián líbí mnohem víc než ti skrytí a podloudní.

A navíc dělal i nějakou užitečnou práci, to už se dnes od ministrů ani nečeká...

Už se těším na předčasné volby.

0/0
26.4.2011 15:12

vit.kucik

Re: Bárta na hrad

...aneb komu nestačilo bičíkem, ten musí poznat skutečný bič. :))

0/0
27.4.2011 14:30

milan16647

Re: Bárta na hrad

Konečně trochu pravdy.Vy by jste ten bič fakt uživil na hřbetě...:-)[>-]

0/0
28.4.2011 22:10

1255

Proč ale neotevřou oči ti nahoře? Vždyť Bártovi

otevřeli dveře dokořán. A je stále mnoho lidí, kteří mu věří a kteří neodhalili jeho pravou podstatu. Bárta mi připomíná jednoho pána s knírkem. Ten zřejmě trpěl stejnou poruchou osobnosti. Nedej bože, aby se Bárta dostal k moci jako on. I takhle to stačí. Jak takové zločince vymýtit?

0/0
26.4.2011 14:48

pá_ja

Re: Proč ale neotevřou oči ti nahoře? Vždyť Bártovi

Podle čeho je pan Bárta zložinec?

Byl obviněn, byl prokázán zločin, byl odsouzen?

To jsou žvásty!

0/0
27.4.2011 8:25



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.