Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mirek-storch

6. 4. 2009 21:55
sopky na Liparských ostrovech i Vesuv nejsou daleko

Kdysi jsem byl na Etně a viděl jsem tam roztavené ocelové sloupy lyžařských vleků, které byly zasaženy tekoucí lávou. Tam teprve člověk vidí jaké máme štěstí, že Čechy a Morava jsou zatím v seismicky klidném pásnu. Když v Chebu popraskají některé zdi domů po lehkém zemětřesení, tak se všichni diví. Hodně filmů o zemětřesení bylo postaveno na tom, že někdo varoval a ostatní toho nedbali. Tak snad konečně začnou brát varování vědců vážně. Zejména politici bez většího vzdělání a rozhledu. Šíření poplašné zprávy je hloupá argumentace proti informacích pro evakuaci a  záchranu lidí. Byl jsem v Japonsku, a tam to funguje už líp. Stejně bylo přes 6 tisíc  mrtvých v přístavním městě Kóbe roku 1995.

0 0
možnosti
A

akki

6. 4. 2009 17:41
Mám v L´Aquile

kamarádku. Už třicet let si dopisujeme, ale nenapadlo nás zařídit si internetovou komunikaci. Jak toho teď lituju! Nevím, co s ní a jejím mužem je, jestli jsou v pořádku. ;-(

0 0
možnosti
W

wiki5.5

6. 4. 2009 21:57
Re: Mám v L´Aquile

myslite si, ze v sutinach internet facha?

0 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6363x
Studoval jsem a pracoval v Praze v IT a logistice... momentálně se svou rodinou žiji na úpatí Dolomit v severní Itálii