Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IK

1vovo

6. 11. 2008 16:00
mám stejný pocit

Jsem rád, že nejsem sám, koho představa bližšího fyzického kontaktu s mužem nejen neláká, ale přímo hnusí;-(Rv Jen při té představě mám husí kůži;-€

0 0
možnosti
DR

Reg

6. 11. 2008 16:12
Re: mám stejný pocit

Tak to je fajn, že to víme. Já jako homosexuál mám tentýž pocit husí kůže při představě sexu se ženou. Vím, že to není většinový (nebo chcete-li "normální") pocit, ale tak už to v životě chodí. Mám vám ale o tomhle svém pocitu psát blogy nebo příspěvky do diskusí třeba v nějakém lifestylovém magazínu? Jo a dále se mi hnusí vařená brokolice. Pokračování třeba příště.

0 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6363x
Studoval jsem a pracoval v Praze v IT a logistice... momentálně se svou rodinou žiji na úpatí Dolomit v severní Itálii